Tema: Re: Dar vienas idomus atradimas
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-27 12:09:03
na, ash sakydamas gyvybe, neimplikuoju kad tai kazhkas kam gali paspaust
ranka ir pabendraut apie transcendencijas:) ash asmenishkai  manau, kad
gyvybe yra visur, kur tik ji tik turi bent mazhiausia shansa atsirast, bet
shtai protingai gyvybei reikia papildomu saugikliu - pakankamai ilgai
trunkanchiu "ramiu salygu", per kurias ji gali evoliucionuot I kazhka daug
labiau komplekscishko, o paskui ir protaujanchio... bet vienalaschiai imho
teorishkai galetu gyvent net tam pachiam titane (tiesa visai kitaip negu mes
isivaizduojam), bet chia matyt wishfull thinking, kuri nusodiuntu pirmas
astrobiologas :)