Tema: Re: Dar vienas idomus atradimas
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-28 11:14:14

"Vasaris" <none@none.none> wrote in message
news:icrjb7$qst$1@trimpas.omnitel.net...
> "Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message
>
> Matai, visi kiti variantai įdomūs mokslininkams, bet vargu bau ar įdomūs
> žmonėms. O asignacijas kosmoso tyrimams skiria juk pagal tai. Zo, geriau
> kaip nors kaitinti aistras šitu aspektu ;-)

> O velnias žino. Pvz.: jei ne dinozaurų wipeout'as, ir vėliau žinduolių
> suklestėjimas - kur būtumėm mes? [Vis dar] graužikų lygyje? "Dievulis"
> dievaži mėgsta žaisti kauliukais...

tep, bet butent po to mes turejom palyginus ilga ir ramu perioda per kuri
galejom evoliucionuot, jei kas 50000 metu vis ishsiverzhinetu supervulkanai,
ar trankytusi baisiniai meteoritai - tikrai nediskutuotumem apie tai dabar:)

> Nenusodintų, jei sugalvotum kokią Millerio-Urėjaus eksperimento variantą
> su produktyvia "sriuba" ;-)

a, beja, o pasirodo milleris po to, kai jo su urejum eksperimenta nurashe
kolegos, pasirodo f tycharia ji tese ir tobulino... Velgi, man, kaip ne
biologui, tiesa pasakius net pradinio eksperimento pakanka, kad parodyt, jog
gyvybe gali atsirast spontanishkai.. Mane labiausiai nervina hipotezes apie
panspermija, ne del to, kad jos prieshtarauja kokiam nors mano religiniam
isitikinimui, bet jos tiesiog neatsako I klausima, ji nukeldami kazhkur
kitur - o ish kur gyvybe, ar reikalingos medzhiagos susiformavo kometose? Ar
marse, ar dar kur ish kur kildina gyvybe panspermijos teorijos shalininkai?
Jis nukelia problema tolyn, bet I klausima ish esmes neatsako...
Kas del titano ir hipotetines jo gyvybes - na, manau aishku, kad gyvybe,
kaip mes suprantam chia, neatsirastu, bet gal galima ne tik anglies pagrindo
gyvybe, gal silicio? del to milerio-urejaus eksperimentu chia nelabai
ishsisuksi, nes nezhinosi kaip suprast ar gavai gyvybei reikalingu medzhiagu
titano salygomis, jei ji pvz susideda be rnr, dnr..