Tema: Re: PRO100
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-20 10:28:46
tai, kad sitaip nemazai dabar populiaru programu ir prasiskyne kelia i rinka. Kad ir tie patys windows - ilgai buvo toleruojamos nulauztos versijos, ir manau nesistengiama uzlopyti tu spragu (net nusiprikti legalius manau butu buve problematiska). Kai ziurek LT prakuto ir iprato prie windowsu atejo ir lizenzijos ir patikrinimai ir pamazu legalizavosi.
Autocadas irgi nemokamai buvo dalinamas univeritetuose ir placiai paplito tarp studentu, o paskui jie jau nusinese savo iprocius i imones, per kurias jau ir legalus softas parejo.

T:)