Tema: Re: REQ: PRO100
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-09-15 13:11:24
2011.09.15 12:04, Vitas rašė:
> Na nežinau, kažkaip nenorėčiau tikėti, kad komercinį produktą kurianti ir jį
> parduodanti organizacija, taip neatskaingai ir nepagarbiai žiūrėtų į savo
> užsakovus-klientus. Juk vien jei produktas vertas gamintojų dėmesio, tai
> matomai nebuvo kurtas šiaip belekaip, o buvo bendradarbiaujama su baldų
> gamintojais, žiūrima kas aktualu jų gamyboje, kokios funkcijos reikalingos
> ir t.t.

Nežinau kaip yra su PRO100, bet konkretūs faktai iš mano naudojamų.

Baldų projektavimui naudojau Astra Konstruktor. Porgrama pririšta prie
HDD. Įdėjau papildomą HDD (ne pakeičiau). Reikia dirbti ir fyg...
Nebetinka registravimo licencijos failas. Generuoju naują, siunčiu
programos autoriui, tas tikrina ar aš tik negudrauju, šiaip taip
įtikinu, kad ne į papildomą darbo vietą diegiu ir  atsiunčia naują
licencijos failą. Žiūrėk 1-2 darbo dienos jau šuniui ant uodegos nuėjo.
Tai dar gerai, kad platintojai Lietuvoje kažkada prasitarė, kad prie HDD
pririštas licencijos failas. Kitaip dar ilgai ir nuobodžiai būčiau
ieškojęs ką prisidirbau, kad sugedo licencijos failas.

Kitas atvejis. Šį kartą Adobe Creative Suite 3. Numiro HDD viena iš
galvučių ir windozė vieną rytą nebepasileido. Nusiperku naują HDD,
sukalu windowsus, Adobe CS3, paleidžiu Indesign ir ką. Sako šita
licencija daugiau naudotis negalima. Akivaizdu, sename HDD nedeaktyvavau
licencijos. Kaip aš tai padarysiu, kai sistema ten sugriūvusi. Chatinu
su Adobe supportu gal valandą, kol jie patiki man iškilusia programa ir
atsiunčia kažkokią programą senos licencijos išvalymui. Manot išvalo?
Nifiga. Problema kaip ir aiški, bent jau man, instaliuota iš subraižyto
DVD disko atstatytos kopijos. Subraižymai kaip tik toje vietoje, kur
įrašyti kažkokie ten licencijos failai. Informuoju apie tai supportą,
tie paprašo leisti prisijungti nuotoliniu būdu, leidžiu, prisijungia,
2-3 val. krapštosi po licencijų failus, aš sėdžiu, laukiu, stebiu ką jie
daro. Nieko nepadaro, man trūksta kantrybė. Sakau ar ne paprasčiau būtų
jei atsiųstumėte nuorodą į DVD image-ą, išsikepčiau garantuotai gerą DVD
ir suinstaliuočiau iš naujo? Nėra sako tokio image-o, pirk upgrade-ą į
CS 5.5. Nereikia, sakau man CS5.5, užtenka ir CS3, parduokite naują DVD
su CS3 (tokie diskai, paprastai kainuoja keliasdešimt ar iki pusantro
šimto litų su atsiuntimu, vis pigiau už kelis tūkst. kainuojantį
upgrade-ą į naujesnę versiją). Supportas sako nebėra CS3 versijai tokių
diskų. Sutinku, kad dėl manęs vieno niekas naujos partijos DVD nekeps,
bet sakau image-ą, tai tikrai turite kur nors archyve. Ne, vėl meluoja,
kad neturi ir pasiūlo susirasti draugą turintį originalų instaliacinį
DVD. Tokios vat pagalbos sulaukiau. Tada dar paklausiau ar jei
pasidarysiu originalaus disko kopiją nekils problemų su licencija. Sako
kils, geriau instaliuok iš originalaus. Tada patikėjau, bet kai pavyko
rasti originalų, pasidariau kopiją iš jos įdiegiau. Nekilo jokių
problemų su licencijom, mano licencijos numeris nuėjo kaip per sviestą.
Tai kokia nauda iš tokio supporto, kuris nieko nežino tik rūpinasi savo
intelektinės nuosavybės saugumu, o ne kliento problemom.

Apie pagal OEM licencijas platinamus Windowsus net nerašysiu. Jau turbūt
visi žino kaip gudriai ten susukta.

Naudoju daugybę visokių programų platinamų pagal atviro kodo licencijas
ir nei su viena tokių nesąmonių niekada nebuvo. Vat šitiems
programuotojams tikrai negaila išleisti pinigų. Jie jų neprašo, tiksliau
prašo, bet tik jei nori atsilyginti už gerą programą. Pragyvena kažkaip
nežemindami savo naudotojų, nedarydami jiems papildomų problemų su
visokiom aspaugom, kurios pridaro bėdų lygioje vietoje.