Tema: Re: REQ: PRO100
Autorius: Vitas
Data: 2011-09-15 13:33:35
Temos klausimas buvo ne su kuo geriau projektuoti baldus, sketchup'u,
woodie, kithcen draw,pro1000 ar piestuku ant popieriaus, bet kaip gauti
nemokamai pro100. Suprasčiau dar jei penktokas klaustų iš kur parisiųsti
cracką counter-straikui, bet dabar kai gamintojas ieško pavogti programą
savo gamybai, tai skamba žiauriai mano supratimu. Ar tu tiki pasakom ir
manai, kad programa Pro100 atsirado tiesiog savaime iš niekur nieko, kaip
rudenį grybai palijus ir tu gali ją tiesiog ateiti ir pasimti, tik reikia
surasti, ane?
O šiaip žinoma, kad jei nesukrapštai ant softo, tai ir tavo baldų kokybė
matomai abejotina...