Tema: Re: REQ: PRO100
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-09-15 15:00:48
2011.09.15 14:14, saimhe rašė:
> Problemų pakanka abiejose stovyklose, tiesiog jos pernelyg skirtingos
> ir nuo tendencingo žvilgsnio gali pasislėpt. Todėl teigiu, kad aklas
> optimizmas yra nepagrįstas. Jei visvien teks mokėti, pasirinkimas darosi
> grynai ideologinis. Laimingų išimčių labai nedaug.

Aklo optimizmo nereikia, bet šviesti naudotoją, kad programos platinamos
ir kitaip, pagal kitokį verslo modelį, manau, yra būtina, ypač, kaip
šiuo atveju, kai norima tiesiog pavogti PRO100.

Informuoti reikia vien tam, kad galėtų laisvai rinktis. Mano nuomone,
ateitis priklauso atviram kodui ir kuo daugiau naudotojų, tuo tos
programos geresnės, supportas greitesnis ir kokybiškesnis.