Tema: Re: PRO100
Autorius: ramunas
Data: 2011-09-18 09:15:54
siaip dabar kilo tokia mintis, kad namu vartotojai (vagys) vogdami
ispopuliarina programa. Tarkim as namie pasivogiu PRO100 ... naudoju spintos
pasidarymui .... iprantu dirbti su sia programa ... isikuria nauja baldu
gamybos imone .... isidarbinu ... darbdavys klausia "na su kokiu softu
dirbam?" ... as sakau "nu blin PRO100 visai nieko" ...
arba kokia nors busthaltere namie turi nulauztus windowsus ... isidarbina i
imone, kurioje taupumo sumetimais naudoja ka nors is unix`u ... busthaltere
kelias dienas pamaigo knopkes ... nieko neikerta tame unixe ... skundziasi
darbdaviui ... o tas nuperka windowsus ....
marketingas vienok... jei neitu nulauzti kaip galvoji kiek namu vartotoju
pirktu PRO100 ? kiek namu vartotoju pirktu autoCAD`a ? IMHO kokie 1%
tiktais. kiti 99% naudotoju pratintusi prie nemokamu programu dantis
sukande, kad kazko truksta ir taip numirtu autorius is bado ...