Tema: Re: OT
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-18 09:07:06
    As kad ir moku pats programint - dabar daugiausia su drupal zaidziu,
problemu nebuvo, bet daug pazystamu skundziasi kad ne visur del visokiu ramo
limitu gali su juo uzsukinet saitus - creatinant saita jis nemazai paryt
megsta, bet del to jo neatsisakyciau tikrai... ir siaip siokios tokios info
ieskodamas, butent susiduriau kad  keli zmones butent dreamhost naudojo su
drupal...

    Siaiip visada lieka variantas pas save serva uzkurt paemus ineta su
geresniu upload, nes ISP megejai gaidishkus planus sudarinet kaip pvz. mano
teo planas downloadas kazkur 0,5MB/s uploadas 50KB/s :/ tik tiek kad saitas
po to luzinetu kartais, na bent jau nemates tokio tiekiamo interneto kad
veiktu daugmaz visada :) bet del ivairiausiu ateities planu, gali tekt
vistiek tai daryt aka serverine namie :)) jei as noriu uzsukinet ne vien WEB
o pvz. kokio online game serva ir pan.. :)

     Kazkaip juokingai skamba kad cia ofigieno plano reik del 1000 uniku per
diena, realiai servui aktualiau manau yra ne uniq'ai o aplamai kiek browsyta
buvo... tiesa del hostexo, kadangi freelanceris esu tai teke su vienu
klientu susidurt kuris paemes windowsini hostinga ir pataisyt jam viena
vieno studenciokio kurta projekta kur visas bugynas buvo, tai pamenu kad ten
labai stipriai su ramu pykosi jei daugiau irasu uzrequestindavau, bet ten
jie ji uzkrove kazkur 7 ivairiais webservisais, tai ne keista, tai budavo
SQL Management studio jei 2 prisijungimus darai ir pakibdavo duombaze
valandai.. :)