Tema: Re: Q: serveriai.lt
Autorius: Nezinau
Data: 2009-05-16 09:30:21
As tai is 5 serveriai.lt (15lt/men x 5) hostingu pabegau i viena godaddy
(6,99$/men) nes uzkniso jie verkti.
Dar specialiai parasiau laiska godaddy del servo apkrovimo. Tai atsake kad
viskas gerai ir dar kitiems metams prasitesti dave nuolaida :D

ar cia serveriai nemoka paskirstyti resursu vartotojams ar jie aip nori
prastumti tuos dedikuotus serverius ir prikabinti jiems savo prieziura (180
lt/men)