Tema: Re: Q: serveriai.lt
Autorius: Arvydas
Data: 2009-05-16 11:58:53
 > Pamirskim tuos serverius. Blemba pasidare LEO bet tik hostinime.
 > As pvz perejau i duomenucentras.lt Mano "labai apkraunanti
 > svetaine su 200-400 unik per diena" pas juos veikia be trukdziu
 > o serveriai i oposuma isgrudo.

Ar tai tik ne ta svetainė, po kurios perkėlimo naujas serveris pusę
paros neveikė? Kaip beskaičuotum, bet net oposume svetainės uptime buvo
dešimtis kartų didesnis. Ir dar girtis, kad už tą pačią paslaugą tik su
prastesniu pasiekiamumu dabar moki dvigubai brangiau?

Man rodos tamstai nerūpi nei paslaugos kokybė nei kaina - tinka viskas,
kad tik galėtumėte pasakyti, jog serveriai.lt == blogis :)

--
Arvydas