Tema: Re: Q: serveriai.lt
Autorius: Nezinau
Data: 2009-05-16 16:17:55
na dabar man klientas dave serveriai.lt hostinga pakabinti puslapiui tai ir
prisiminiau savo nuoskaudas :D dar paskaiciau kaip snekama tai isdesciau ir
as savo tiesas.
O uz virsyta trafika gavau susimoketi nes pagrasino viska uzdaryti ir
nesiteike paziureti kur tas trafikas dingo. Nors as to trafiko nevirsyjau
ten buvo savaitinis cron job'as uzdetas ir jis pats save suindeksuodavo o
serveris skaiciuodavo kaip trafika savo viduje. ;/
Aisku kuo didesnis jautiesi tuo maziau rupi klientu bedos ;)