Tema: Re: puslapio reklamavimas
Autorius: Doozgle
Data: 2012-09-28 11:27:51
hmm, sorry, netaip buvau suprates klausima.

tavo situacijoje esme tokia.

vartotojai iesko pagal ivairias frazes (pvz. "Meistras i namus",
"santechnikas Kaune" ir pan.)
kuo fraze bendresne, tuo didesne konkurencija (bet tuo paciu ir netikslus
rezultatai), palygink pats, kokius rezultatus gausi:
"santechniko paslaugos" - konkurencija didele, rezultatuose visi Lietuvos
santechnikai ;)
"santechniko paslaugos Kaune" - konkurencija maza, i topus pakliut tikrai
galima.
"santechniko paslaugos Silainiuose" - konkurencijos visai nera, i topus
pakliut (net ne i topus, o i 1vieta) vaiku zaidimas

Tikroji konkurencija yra puslapiai, kurie optimizuoti - uzmeciau aki, sioje
kategorijoje yra nemazai tokiu puslapiu ;)
kuo didesne konkurencija - tuo sunkiau patekt i topus.

kaip pasirinkti frazes, skaityk cia:
http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo/keyword-research

optimizuot tinklapi reikia pagal daug skirtingu fraziu (t.y. kiekvienas
vidinis puslapis turi buti optimizuojamas pagal skirtingas frazes).

pasiskaityk sita straipsniuka (teksto daug, bet esme manau suvoksi):
http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo/basics-of-search-engine-friendly-design-and-development

taigi, pirmas darbas nuo ko siulau pradet - atsirinkti frazes, pagal ka
optimizuosi tinklapi.