Tema: Re: puslapio reklamavimas
Autorius: Jaunas
Data: 2012-09-27 22:47:19
Didelis dekui Doozgle uz atsakyma. Bet gal as truputi sukonkretinsiu savo klausima nes
biski kai kas ne visai i tema gavosi, nors ir be galo idomu

Turiu uzsakyma (neskubu) sukurti svetaine ale meistras i namus. Yra cia toks meistras
kaiminysteje - tikrai gerai jis viska daro nors ir nepigiai. Tai tas tinklapis nebus
daznai keiciamas. Informacija butu greiciau pastovi, lietuviska, skirta Kauno, Vilniaus ir
aplinkiniams miestams. Na ir reikalinga, kad googlas iskeltu ta svetaine i virsu. Siaip
bent jau kol kas nedarysiu spaudinejimo ant nuorodu, kad uzsidirbti, nors zinoma labai
idomu.

Gal galima butu sia konkrecia tema kelis sakinukus.
Pagarbiai