Tema: Re: puslapio reklamavimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-09-27 11:50:39
    Google Adwords - Tas dalykas ko tau reikia, kad isreklamyt puslapi, babkes ten teks moket ir pamatyti, kita tikra ir godu googlo veida :)

    Pats nenaudojau dar, bet per daug puslapiai pas mane ir nera populiarus... Va nesenai hostex adwords kupona dave, tai pabandziau panaudot. Paaiskejo kad kazkada jau buvau ten isilogines (matyt netycia), tai pasake kad mano accountas per senas, kad galeciau kupona panaudot :) nors visiskai zalias apie adwords ir nenaudojas ju ir tik uzvakar license agreementa signinau, idomu kaip be jo galejau faktiskai naudotis ir but senas useris, juridiskai jie visiskai ne teisus del mano statuso, tai pabandziau triuksma pakelt, bet man atrodo nieko nebus, google per daug dideliu save laiko ir jiems visiskai poxui ju klientai, geriau tada tu kuponu is viso nesiulytu.

    Greiciausiai jei atsirastu stiprus konkurentas tai lengvai google nukonkuruotu, nes su klientais sudinai elgiasi :) pasakiau kad is principo nemokesiu ne cento, kol neleis pirma kart nemokamai pasinaudot: )