Tema: Re: I wordpress sukelti
Autorius: Cube
Data: 2012-04-29 10:11:43
On 2012.04.28 15:44, noname wrote:
> Dar - tavo žiniai daugybė firmų naudojasi tų pačių freelancerių paslaugomis tik
> viską apvelka gražiu drabužėliu už atitinkamus %, nes taip nori klientas.
> Konkrečiai rodyt nieko nenoriu, dviratis ne mano, o ir klientų newsuose neieškau ;)

Aš pats samdau freelancerius, todėl puikiai žinau kaip būna. O va tavo
išvedžiojimai teoriniai, pagrįsti tuo, kad google daug randa, ar kad tos
plėšikės firmos daug užsideda. Firmos užsideda irgi ne iš dangaus - jos
klientą suranda, poreikius išsiaiškina, tai jei pačiam freelanceriui
reiktų dirbti tą vadybinį darbą, visą bendravimą su klientu, tai
analogiškai jam darbo padaugėtų ir įkainiai didėtų.
Taip kad išvedžioti galima daug, bet va reali situacija ir pasimato, kai
reikia parodyti konkrečius pavyzdžius - o tada visi tie "galima laisvai
rasti" neria į krūmus.