Tema: Re: I wordpress sukelti
Autorius: noname
Data: 2012-04-28 15:44:40
On 04/28/2012 11:25 AM, Cube wrote:

> Cha, google - tu geriau parodyk kas tau už tiek realiai ir kokybiškai padarė, o
> ne skelbiasi, kad padarys. Galiu pasakyti taip - jei turi daug savo laisvo
> laiko ir kantrybės, neapibrėžtus projekto terminus, ir dar ir pats sugebi
> smulkmenas pataisyti, tai galima pabandyti ieškoti laimės su tais, kur google
> randa, kad padarys pusdykiai. Kartais net tikrai padaro, bet čia loterija.
> O jei nori realaus rezultato, tai pažiūrėk kokios kainos rimtų ilgai dirbančių
> firmų Lietuvoje. Nuo tos kainos numetus kokį 50%, kurį užsideda už prestižą, ir
> [...]

Tipiškos lietuviško marketingo nesamonės. Turiu daug klientų, kurie naudojasi
įvairių freelancerių paslaugomis ir net mintis nekyla kreiptis į firmas, tuo
labiau lietuviškas.
Rimtos firmos kainodara tai ne 50% ant realios savikainos, pasiskaičiuok
mokesčius ir būtiną firmai gauti pelną. Bus minimum +200%
Dar - tavo žiniai daugybė firmų naudojasi tų pačių freelancerių paslaugomis tik
viską apvelka gražiu drabužėliu už atitinkamus %, nes taip nori klientas.
Konkrečiai rodyt nieko nenoriu, dviratis ne mano, o ir klientų newsuose neieškau ;)