Tema: Re: I wordpress sukelti
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-04-24 19:00:50
    Nu tai jei eurais ar net svarais nesigauna 500lt. Nenusipiginkite kolegos, darbas cia yra rimtas, ipac jei reikes sukurti universalia dizaino tema, juk cia ne vien dizaina paruosti reikia o ir suprogramuoti. Pats as siemet jau web nelabai turiu laiko uzsiimt (tai niekada nebuvo mano pagrindine veikla) tai ne neapsiimciau, nors del dizaino temos nebent suprogramyt ja apsiimciau, o ne karpyti (su web dizainu nelabai draugauju).  Bet sakyciau cia kainos neverta leist zemiau 500lt... Ipac jei klientas mandras tai taip kaip paciam atrodo kad butu gerai gali jam ir neitikti...

P.S.

Norint dirbti tikrai ne i minusa ar bent su minimalia rizika reikia visada prie kainos priskaiciuoti busimus pataisymus, bugfixinimus ir atsizvelgti su kokiu klientu dirbate, na kaikurie megsta kad pasokinetu ir pvz. paskaiciave darbo savaitei dar galima atlikus ji kokias 2 savaites taisineti... del to kaina niekada nera ta kiek uztrunka padaryti darba, kad pateikti klientui, o ta kiek viso susieikvos laiko padarymui, pradedant nuo 1 pateikimo ir baigiant kai klientas moka pinigus, pvz. manai padarysi per savaite, tai skaiciuok bent 10 dienu, o geriau 2 savaites... pvz. programavimo darbams as dedu visada + 30-50% laiko (50% eina jei research ieina i darba)... o ten ne dizaino nera...