Tema: Re: Parekomenduokite koki pigu hostinga
Autorius: Nerijus T
Data: 2012-02-27 11:48:36
serveriai.lt turiu nuo 2007 kiek lyg prisimenu beveik nei katro nesikreipiau i patarnavimus, bet jau as priprates free hosingu uzsieniniu, ka duoda tuo ir tenkintis, prisitaikyti betkokiomis salygomis.
planas dabar lyg galingas gaunasi, bet man tai nuolaidele nusibrauke 60%. Kazkaip Lietuveleje jauciu liko tik trys kokie rimti tiekejai, toks tiekejas kaip hostex nesitiki kad taptu pigus hostingas, negi dabar hostex taps maximos hostingu.
Kazkaip jau nebeminimas CGI, Python, Perl.
Jie klystu pataisykit hostex valdo tie kas valdo teo, negi ka teigemo sugeneruos.
man tai yra lyg tik serveriai.lt, hostex, balt.net ar dar kas yra rimtesniu?