Tema: Re: Parekomenduokite koki pigu hostinga
Autorius: Flycat
Data: 2012-02-24 21:49:04
> nori gero serviso, gero hostingo ir t.t. - reikia už tai sumokėti.
> Serveriai, "nubraukę"
> nuolaidas, tiesiog grąžino prie sutarties sąlygų, nes iš tiesų tai per gerai

Prie kokių dar sąlygų grąžino? Mano atveju prieš kelis metus jie,
perimdami firmą e-Vaizdas, perėmė mane kartu su kitais klientais ir
patys įsipareigojo visą paslaugų teikimo laiką suteikti pastovią
nuolaidą ir nemažesnius resursus, nei turėti. Su kiekvienų planų keitimu
ar serverio atnaujinimu reikia rašyti ir priminti apie tai, kiekvieną
kartą aiškinant viską nuo pradžių, nes ten sėdi vis kitas žmogus. Kol
galu gale nebeliko su kuo bendrauti...

Ir ką čia tokio serveriai.lt gero duoda jei be nuolaidų? Hostex už tuos
pačius pinigus gauni žymiai daugiau + servisas geresnis. (Galiu
palyginti, nes darbiniai reikalai kabo Hostex'e, o nuosavi Serveriuose)

Flycat