Tema: Re: Parekomenduokite koki pigu hostinga
Autorius: Sigitas
Data: 2012-02-24 16:53:57
Čia greitis didelis:
http://www.awardspace.com/

"Flycat"  wrote in message news:ji86kp$uuv$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkas su serveriai.lt negerai, ar ten žmonės keitėsi, ar valdžia -
"pagerino" planus ir nubraukė visas nuolaidas. Bandant derėti dėl
nuolaidų sugrąžinimo tik bukas kartojimas, kad nesuteiks "nestandartinių
resursų" ir siuntimas skaityti talpinimo sutarties.

Nors paslaugos apmokėtos ir galios iki metų pabaigos, bet iš principo
nutraukinėsiu sutartį ir keliausiu pas kitą tiekėją.

Su Hostex viskas aišku - paslaugos geros, bet kaina truputi kandžiojasi.

Gal kas galit papasakoti apie webzona.lt ir duomenucentras.lt?

Sėkmės!
Flycat