Tema: Re: Parekomenduokite koki pigu hostinga
Autorius: scrp
Data: 2012-02-20 16:31:35
nenoriu nieko blogo sakyt ant serveriai.lt nes pats daug metu naudojuosi ju
paslaugomis, bet pastaruoju metu panasu jog jie pradejo siekti ne kokybes
bet pinigu ishciulpimo uz ora. bet tai tik mano nuomone, nemuskit per veida
jei manote priesingai

"ABatisa"  wrote in message news:jhtk4m$757$1@trimpas.omnitel.net...

hostex + (Jie patogiai apie perviršį praneša likus 20 proc. laisvos vietos)