Tema: Re: ydomios programeles
Autorius: FX
Data: 2011-08-02 17:43:38
Dainiau bet tu rimtai dauzhtas :D Lygini vis su kazhkokiais nesamoningais
variantais :D Pacukui megahakeriui buvo pasakyta nelysk daugiau prie mano
www, jis nepaklause ash emiausi labai elementaraus dalyko - VARTOJIMO. Negi
kazhkokie istatymai draudzhia labai greitai ir daug informacijos atsisiusti
ish kokio nors servako? Negi negalima n+1 karta atsisiusti fotografiju ish
kazhkokio www jei jame taip nera parashyta? Nugriauti servako ir nebuvo
tikslo, buvo tikslas ishnaudoti durnelio shared hostingo resursus, kad
apsiramintu ir tiek. Jei tau nedaeina tai sorrioookas jei labai paprashysi
GD telefona galesiu kaip nors suorganizuoti, pasiskambinsi pasikonsultuosi.

P.S. jei reikes tai uzhklausiu ir del DoS ir DDoS kai pamatysiu, kad kokie
nors 3,14derastai kiniechiai ar dar kokie ufonautai bando mano reikalus
pashikineti, naudotis mano svetainemis imdami ish ju contenta, fotkes,
spamindami komentaruose, kopijuodami pachia svetaine ir t.t.

FX

"Dainius"  wrote in message news:j1915q$ttq$1@trimpas.omnitel.net...

as matau skirtuma tarp naturalaus serverio apkrovimo ir specialaus
serverio apkrovimo siekiant pakenkti. Jei tu nematai zinoma gaila, bet
cia ne mano problemos.
Pasiimk dar desimt draugu, nueik i banka ir veiksciok i lauka i pirmyn
pro vienas duris visi is karto. Galesi papasakoti apsauginiams kaip tu
cia nieko neveiki