Tema: Re: ydomios programeles
Autorius: FX
Data: 2011-08-02 10:43:36
Dainiau tu ish kurios planetos? Ar buvo kazhkur kalba apie servako
nulauzhima? Buvo kalba apie shared hostingo su 10GB trafiko per menesy visu
tu 10GB ishnaudojima, jei nemoki skaityti ir tuo labiau suprasti tai sorry,
ash ne daktaras, o didzhiai gerbiamas Serzas aka Galvos Daktaras seniai
niuwsuose nesilanko :D

FX

"Dainius"  wrote in message news:j16bbt$24o$1@trimpas.omnitel.net...

svarbiausia, kad pazyma yra ir sugebejimas neklausineti dalyku po kuriu
buna sekantys postai kaip "gavau saukima is policijos, kad kazkas
kaltina nulauzus serveri, kaip manot nekreipti demesio, ar samdytis
advokata"