Tema: Re: ydomios programeles
Autorius: ledasl
Data: 2011-07-27 14:18:56
praktiskai tu nori jam padaryti DOS ir klausi viesoje erdvej kur gali tam
gauti irankiu..
sekanti karta klausi, kur galima papigiaja nusipirkti pistoleta, nes kazkoks
pyp primeta i pasto dezute kruva spamo?
nenustebk, jei po to kai "anam" serveriui kas nors atsitiks i tavo duris
pasibels pareigunai..