Tema: Re: ydomios programeles
Autorius: Dainius
Data: 2011-08-02 17:21:46
as matau skirtuma tarp naturalaus serverio apkrovimo ir specialaus
serverio apkrovimo siekiant pakenkti. Jei tu nematai zinoma gaila, bet
cia ne mano problemos.
Pasiimk dar desimt draugu, nueik i banka ir veiksciok i lauka i pirmyn
pro vienas duris visi is karto. Galesi papasakoti apsauginiams kaip tu
cia nieko neveiki