Tema: Re: Puslapio dizainas
Autorius: Laimis
Data: 2011-05-17 15:00:54
Quicker rašė:
> Čia kurioj vietoj marketingistus taip ruošia?

Marketinigistai kaip tik ir suktų galvą kaip parduoti savo paslaugas,
kai jų (tiesiog/turbūt) ir nereikia (net jei abiem norisi)... ;-)
Man visuomet juokinga, kai šypsosi koks nudizaintintas dalykiškas
berniukas (suprask, kokie mes profesionalūs, dalykiški, solidūs...)
kokio šaraškino kontoros web'e (kuriame net ir kontaktiniai duomenys
nebeaktualūs, nebekalbant apie kitos info aktualumą), o skunduose ar
liaudyje sklando istorijos beigi legendos apie aptarnvimo kokIbę...
(čia apie dizaino tikrumą, pagrindą ir iškabą)