Tema: Re: Puslapio dizainas
Autorius: Rimas
Data: 2011-05-14 14:47:35

14.05.2011 14:29, Rimantas Liubertas rašė:

> Imi wordpress, įmeti WPML arba qTranslate, susirandi tinkamą šabloną
> ir turi.

Elementarų ir pats rankom galiu pasirašyt, kad veiktų, bet kaip sakiau
kliūva dizainas. Kitas dalykas neturiu laiko pats tuo užsiimt, kad ir su
šablonais. Žiūrinėjau, bet tai tas, tai anas užkliūva.

> Geriau būtų žmonės, kurie suprastų ko užsakovui reikia ir tai pasakytų.
> O užsakovui reikia apsispręsti, kam jam to puslapio reikia: dėl
> paukščiuko, kad turi; sau pažiūrėti; paveikslų galerijoj kabinti ar
> esamiems/potencialiems klientams informaciją pateikti.

Gali ir pasakyt, dar geriau. O puslapis elementari info, ką darom, kaip
darom, su kuo darom ir ką padarėm - bet vėlgi - kad nebūtų kaip penktoko
šerpatriebnai padarytas. Turėtų atrodyt solidžiai, neperkraunant
flashais, spalvom ir pan. Paprastas, aiškus, intuityvus, nerėkiantis,
malonus akiai.

> Labai trikdantis sakinys. Brandesnio požiūrio dizaineriai net
> nesiims paišyti dizaino, kol neturės turinio (Lietuvai gal ir
> negalioja), nes dizaino uždavinys iš esmės ir yra turinio palaikymas
> ir akcentų sudėliojimas. Vėlgi, kyla klausimas, kam tas puslapis
> reikalingas.

O kas čia neaišku? Pasakiau - valdiklių programavimas, scada sistemos,
el. schemos - ko dar? Parodysiu ką ir su kuo tenka dirbt, o paskui jau
dizainerio darbas. Jei pats visą dizainą turėčiau galvoj, tai samdyčiau
žmogų, kuris man tik, kaip sakoma, ant "popieriaus" perkeltų nes piešt
(visom prasmėm) man rankos stipriai per kreivos.

> Klaidžiojo čia neseniai internete vienos firmos puslapiukas,
> labiau vertas pamatymo ir pamąstymo nei atrodo iš pirmo žvilgsnio:
> http://www.biketek.com/

Na man čia jau per daug minimalistinis.