Tema: Re: Puslapio dizainas
Autorius: Rimas
Data: 2011-05-14 18:54:49
Tai aš ir aiškinu. Nėra to TURINIO kaip TOKIO.
Ir nereikia ĮMANTRAUS *dizaino*. Batų parduotuvių irgi daug ir nori
pasakyt, kad sukurt batų parduotuvei dizainą reikia kažkokio įmantraus
turinio? Šiaip ar taip parduodi tą patį - batus. Jeigu savininkas neturi
kažkokios vizijos, tai viskas yra tik dizainerio profesionalumo ir
vaizduotės reikalas, kuris ir pateikia keletą eskizų susipažinęs su
produkcija, teikiamomis paslaugomis ir pan.

Taip, jeigu jums tai labiau patinka, man reikalinga internetinė vizitinė
kortelė. Nei daugiau - nei mažiau.

Čia tas pats kas su įmonės logotipu - tam ir samdaisi profesionalus, kad
iš tavo padrikų minčių sukurptų kažką realaus, o ne viską pats detaliai
pateiki ir tau tik nupiešia.

P.S. aš viską įsivaizduoju taip - atvažiuoja žmogus, pasikalbam kas, ką
ir kaip, parodau keletą psl iš web, kas man +/- atrodo gerai ir viskas.
Toliau jau jo reikalas kaip jis pagaus mintį ir ją išvystys (galima
paderint eigoj). Jei nesugeba pagaut - na tai tegul su klientais
nesišneka, ypač su tokiais, kurie galbūt nevisai aiškiai mato tą viziją.
Jei matyčiau aiškiai - dar kartą sakau - pasidaryčiau pats. Man jūsų
paslaugų nereikėtų. Bet kadangi dabar ta mano vizija tokia miglota, tai...