Tema: Re: Duokit patarimu pirmam kuriniui...
Autorius: iNika
Data: 2011-05-11 09:36:40
2011-05-10 23:52, Sigitas rašė:
> Na, man 62m. ir tai pirmas mano darbas (aš tik inžinierius -
> automatikas)...:)
> Ar išvis atsidaro tas puslapis, ar muzika girdisi, ar ji išvis
> nereikalinga?
> 1995m tai nieko blogo..., kai dabar daug puslapių perkrauti visokiais
> flashais...
> Norėtųsi pastabų apie dizainą ir spalvingumą, nes tas puslapis ateityj
> turėtų matytis visam pasauliui (tikiuosi gal kas "užkibs")
> PS. Gal ir 100Lt kam nepagailėčiau už rimtą patobulinimą...)
>
> "simutis" wrote in message news:iqc6vb$bbt$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]

Hmm, dizaino kaipo tokio čia išviso nėra... Juk tamsta esate
inzinierius, turetumete suvokti, jog dizainas pirmoj eilej prasideda nuo
konstravimo - dabar as matau 1995 metų makalyne, jokio konstruktyvo, tik
reziancios aki spalvos ir nervuojanti muzika:

1. nerasta jokio tinklelio, nesakau, kad jis būtinas, tačiau bent šiokia
tokia tvarka turėtų būti http://thegrids.ru/literature

2. Kas liečia spalvas, mano galva, derinys tiesiog klaikus :)
http://deaction.com/poleznaya_informaciya/veb-dizajn_sozdanie_sajtov/cvetovaya_gamma_v_veb_dizajne/

http://pro-website.net/podbor-tsvetovoy-shemyi-v-veb-dizayne.html

http://www.dizweb.ru/teoriya/cvetovye-sxemy-v-veb-dizajne.html

3. na ir pats vaizdelis aišku beviltiškai pasenes, nesiplesiu, kadangi
cia net ner ka aptarinet, nesupykit :)

P.S. 100 lt galėtų kainuoti nebent konsultacija... pavartykite
šiuolaikinių GERŲ web dizainerių portfolio, jums viskas bus daug
aiskiau...Sekmes