Tema: Re: Duokit patarimu pirmam kuriniui...
Autorius: simutis
Data: 2011-05-11 00:02:11
Puslapis atsidaro, muzikos pas mane nesigirdi, o kad nereikalinga, tai 100%.

Dizainas ir spalvingumas - labai prastai, bet kaip pirmam darbui - OK.

Apie tuos 1995 m. turėta omeny visapusiškai - šiais laikais pinigai uždirbami kitaip.

100 Lt geriau pagailėk, nes nieko nebus.

Geriau pabandyk kokį WordPress ir gali sutaupyt laiko jau pereidamas prie kitų uždarbio idėjų :)