Tema: Re: Duokit patarimu pirmam kuriniui...
Autorius: Sigitas
Data: 2011-05-10 23:52:23
Na, man 62m. ir tai pirmas mano darbas (aš tik inžinierius -
automatikas)...:)
Ar išvis atsidaro tas puslapis, ar muzika girdisi, ar ji išvis nereikalinga?
1995m tai nieko blogo..., kai dabar daug puslapių perkrauti visokiais
flashais...
Norėtųsi pastabų apie dizainą ir spalvingumą, nes tas puslapis ateityj
turėtų matytis visam pasauliui (tikiuosi gal kas "užkibs")
PS. Gal ir 100Lt kam nepagailėčiau už rimtą patobulinimą...)

"simutis"  wrote in message news:iqc6vb$bbt$1@trimpas.omnitel.net...

Hmm. Primena taip kokius 1995 metus :) Bet taip pagalvojus, kiek tada buvo
neatrastų galimybių...