Tema: Re: Kokis ten metodas pasiimti pinigus is interneto apeinant Lietuvos
Autorius: Algis
Data: 2009-02-23 17:25:32
Atraportuoja kaip ir minėjo nuo 40K.

Matyt gali tiek kiek nori, t.y. kiek turi noro tikrinti.
Kad ims kapstyt ir pariš tai tikimybė IMHO nėra didelė.
Bet a6 ramiai miegot negalėčiau :)

Jei po penkių metų ateis ir paprašys susimokėt baudas, mokesčius ir
palūkanas... oj bus nesaldu. Nebent iki to laiko taptum Vilniaus meru
:))
http://www.vrk.lt/rinkimai/3/Kandidatai/Kandidatas14408/Kandidato14408Deklaracijos.html
FR0462 Formos deklaracijos
Gauta  117207.39 Lt,
Išskaičiuota pajamų mokesčio  1051.00 Lt

Aš vieną menėsį buvau PVM'ą sumokėjęs su GPM'o delspinigių įmokos
kodu... Po mėnesio nuo palūkanų už PVM nepriemoką žagltelėjau :).