Tema: Re: Kokis ten metodas pasiimti pinigus is interneto apeinant Lietuvos bankus?
Autorius: Findoo
Data: 2009-02-23 17:16:31
Man vienas zmogus minejo, kad nuo 2k. Nezinau, ar buvo teisus. Reiktu kazkur
pasiskaityt...

> O siap permetus koki 1000 lt kas menesi is PayPal i saskaita
> neisivaizduoju kaip gali uztrumpinti.

Jeigu stabiliai kas menesi permetinesi, teoriskai tai kaip neregistruota
veikla bus. Geras klausimas, iki kokio lygio bankai atraportuoja ir kiek vmi
ir visokios ekonimines policijos gali matyt.  (ir ypac ateityje, numatant
kad priplanuotas biudzetas bus nesurenkamas, ir bus desperatisku bandymu ji
surinkt)