Tema: Re: Kokis ten metodas pasiimti pinigus is interneto apeinant Lietuvos
Autorius: Algis
Data: 2009-02-23 11:10:12
Levai,
po nauju metu as visai nebenoriu moket mokesciu.
Ir rimtai svarstau apie galimbe registruot veikla UK ir moket mokescius ten.

Jau nekalbant apie tai kur nueina pinigai... Mokesciu tvarka labai
smulkiam verslui yra daugiau nei idiotiska.

Ir visgi nera tokiu dalyku kaip tu rasai "neapmokestinami pinigai".
Jei mokesciai sumoketi kitur - problemu del digubo apmokestinimo su
civilizuotom salim nera, praktiskai su visom pasirasytos sutartys.

O tokio varianto, kad legaliai nemoket mokesciu niekur - nera.

Gali atsidaryt saskaita uzsienio (ypac ne ES) banke ir yra tikimybe, kad
VMI taves nepakratys.
Bet privalai deklaruot ir pinigus uzsienio banke...