Tema: Re: Kokis ten metodas pasiimti pinigus is interneto apeinant Lietuvos
Autorius: Algis
Data: 2009-02-23 14:42:31
Voxdizainas, nera taip blogai.

Pagal verslo liudijima - 72 Lt/men ir viskas.

Pagal pazyma: tokia tvarka bus 2011 m.
Ir tai realus apmokestinimas bus greiciausiai ne 48%%, o 36,2%, nes
sodra ir PSD gali traukt į leistinus atskaitymus, kas sumazina GPM.

Siemet
10% Sodra, 9% PSD, 15% GPM.
Ir panasu kad Sodra su PSD gali traukt i atskaitymus.
Be to yra PSD ir Sodros "lubos".

Zodziu neziurint i tai, kad...
iki galo neaisku kiek ten tiksliai mokeciu moket,
ir ka uz tuos sodros mokeciu gausiu
ir dar tai, kad be buhalterio jau tikrai neissiversiu siemet...
TAIP BLOGAI kaip rasai tikrai nera :))

Beje kiek cia sedinciu su indv. veiklos pazymejimu?
Gal vertetu alaus ikalt, paverkt apie mokescius ir buhalterija bei
pasvarstyt emigracijos galimybes ? :))