Tema: Re: paypal neaptarnauja SEB Virtuon ar Classic?
Autorius: Levas
Data: 2010-06-04 20:36:55
nersuprantu ka tu rasai, arba nesupranti tu ka as rasau :)

Virtuona naudoju nuo jo pat atsiradimo, prie ji naudojau visa clasic. Visada kiekviena kortele turejo savo saskaita. As dar naudoju ir einamaja saskaita. Ir niekada nekilo jokiu problemu. Ir niekada nekilo mintis sukrusti virtuona su elektronu ar panasiai.

Toliau apie elektronini valdyma- atsidarai kazkokia saskaita (kad ir investicine - telekomo akcijom nusipirkti) ir iskarto rasydamas paraiska uzsidedi varnele, kad saskaita tvarkoma "elektroniniu" budu. Ir savo ebankas.seb.lt matai tas saskaitas. Ir kai telekomas sumoka dividendus uz akcijas, tuos litukus gali dar kur nors investuoti ar daryti tiesiogiai pavedima uz kokias interneto paslaugas ar i kita saskaita.
Vienintelis ribojimas su korteliu saskaitom, kad kai nustoja galioti kortele, jos saskaitos likutis isaldomas kol bus isduota nauja kortele arba bus nutraukta korteliu sutartis ir pinigu likucius perves i jusu kokia nors kita saskaita.

Aisku yra banke bugu. Pvz. mano ebanke kazkodel nesimato mano paveldetos teo akcijos, taciau ju dividendai normaliai atsiranda. Ejau i banka rodos 3 kartus ir jie nesugebejo ta sutvarkyti. Poto as spjoviau i tai ir daugiau neciupinau. Dividendai atsiranda, VMI mokescius pasiima ir fig su tuom.

--
Bye, Levas