Tema: Re: paypal neaptarnauja SEB Virtuon ar Classic?
Autorius: Kazys
Data: 2010-06-02 13:46:55
Elektrono neaptarnauja, classic aptarnauja.

O kam tas add funds? Prikabini korta, moki uz preke checkoute paypalo
pasirenki funding source korta ir viskas, nieko i balansa isikelineti
nereikia.

O is add funds is banko galima tik jai turi US banko saskaita.

Jai kortoje nera pinigu tu jos prie paypal neprisegsi, nes negales paimt
1.5eur