Tema: Re: Vel klausimas del hostingo
Autorius: AWeX
Data: 2010-03-14 14:27:39
neblogai overselina hostinga po 0.80 centu per menesi :)
yra rizika kad kuo toliau tuo labiau tau viskas stabdyti prades, nes realiai
cpanel servo limitas yra ~1000 accuntu po to prasideda bardakai, tai man cia
taip atrodo kad jie privarys belenkoki kieki accountu i serva tikedamiesi
kad po metu kai pilna mokescio statfke pakils liktu koks 20% klientu.