Tema: Re: Vel klausimas del hostingo
Autorius: FX
Data: 2010-03-13 18:57:04
Dabar pasibuchiuokite...

Ash ishvis turiu svetaines kurios nei trafiko reikalauja nei diskines vietos
tik noriu stabilumo ish provaideriu, bet tokie kaip Arturas-M kur daug loja
bet kai kas nutinka neria y krumus sakydami "KLIENTAS KALTAS, GERIAU TOKIU
ATSIKRATYTI" gausiai juokina...

Tas ruselis apie kury rashiau pradzhioje man sake pashto problemos del to
kad laishku daug eileje laukia y jusu dezhe... nu OK nuejau per cPanel i
pashta per webaccessa, o ten tushchia, rashau jam, kad nera laishku, jis
sako o tu nenori mailo perkelti y Gmail tipo eik y www.google.com/a ten
viskas bus zeba, sakau nenoriu nx man uzhsiimineti nesamonem? Ir vat su
tokiais atmazais metesi kol neparashe mazhdaug tokio teksto: "taip dabar
susirenkate savo duomenis ish servo iki 18h..." sakau o kaip su pinigais
bus, tada pauze ir vel prasidejo tai mes chia ishpresim ta pashto problema
nesiparink :DDDDDDDDDDDDDD o pradzhioj kai su juo kalbejau sake BAIGTU PAS
MUS TOPINIS HOSTINGAS SUPPORTAS TURBINIS IR JOKIU LAMERIU IR SPAMERIU PAS
SAVE NELAIKOM SU WEBU IR PASHTU BUS VISKAS LEDAS... SUPPORTAS 24/7, nu jo
ticketus gali visa para pildyti tik responzas po 12h :DDD

Zhodzhiu kas taip aktyviai giria ir pizdielina apie savo paslaugu kokybe su
laiku ishaishkeje esa eiliniai burbulu putejai. Tfu tfu tfu dzhiaugiuosi tik
kad netychiom US hostery labai teisinga radau (pabeldzhiau tris kartus per
medy tai rashydamas)...

FX