Tema: Re: Vel klausimas del hostingo
Autorius: Juozas
Data: 2010-03-13 16:16:26
Na nežinau, nelabai suprantu visų jūsų priesiškumo. Tiesa sakant, man
tai toks požiūris visai suprantamas ir priimtinas. Žmogus turbūt neturi
didelių žmoniškųjų resursų ir nenori į juos investuoti tam, kad
patenkintų 1/10 ar 1/5 klientų poreikių, kurie atneša tik kokį 1/15
pelno dalį, bet sukelia 1/2 darbo ir galvos skausmo. Stengiasi dirbti
tam, kas generuoja atitinkamus pinigus ir neužsiimti joomlų
konfiguravimo nepatyrusiam planktonui.

Aš žinodamas tokią politiką, kažkiek galiu pasitikėti, kad mano
svetainė, esanti kartu su kitom, bus labiau apsaugota nuo netikėtų
apkrovų ar problemų, kurias sukels nepatyrę vartotojai.

serv.lt paslaugų nesu bandęs.