Tema: Re: Vel klausimas del hostingo
Autorius: FX
Data: 2010-03-12 18:31:03
Arturas-M ash kas antrame tavo pasisakyme matau panashias frazes: "...geriau
tokiu klientu prie progos atsikratyti vardan ramybės". Su tokiu pozhiuriu
toli nenueisi.

Nepakeichiamu nera, tu kliento atsisakysi jis kuo puikiausiai sueis kitam
tiekejui kuris gal paaukos viena kita papildoma minute ishspresti jo
problemoms vietoj to kad pasakytu aij zhinot ka jus su savo problemom
uzhpipinot pas mane tobulas hostingas ir jei kas luzhta tai tik del jusu
kaltes... ash jau skaichiau komentarus ivairiuosiu forumiukuose apie tokius
hostingo ASSus kaip tu, kol viskas veikia tol labai kietus vaidina, minor
problemas patyliukais ishprendzhia bet bado pirshtais y usery kai nutinka
major katastrofa tada nezhino ka daryti ir gaivina sistema kelias paras :D

P.S. shiaip tavo komentus paskaichius galima pagalvoti, kad Chuck Norris'as
uzhsieme lietuvoje hostingo paslaugu tiekimu...

FX