Tema: Re: q: nemokamas svetaines lankomumo skaitiklis ?
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-03-02 16:10:23
noretusi, nes paskaitau paskaitau ir bandau suprast ar jus bent patys
zinote kam is tiesu reikalinga statistika, ka su ja veikt, kiek tiksli
ji turi but ir kaip googlas ja gali pasivogti (taip jiems turbut reikia
jusu informacijos, ji tokia afigenai svarbi).. tuo labiau kas per
svetaine turi but, koks afigenas lankomumas turi but, ar ant kokio servo
turi kabet, jei Ganalyticsai kazkam rodosi kaip stabdis? gal
apsidalintumete tokiais superprojektais? nes mums smulkiems
mirtingiesiems neparukius sunkiai vaizduote dirba.

tai ir klausiu, gal duokit uzrukyt, kad problemos suprantamesnes
pasidarytu. nes panasu, kad cia is temos mano svetaineje yra 330
lankytoju, bet man atrodo, kad analyticsai meluoja, nes awstastatsai
rodo 351.