Tema: Re: q: nemokamas svetaines lankomumo skaitiklis ?
Autorius: Juozas
Data: 2010-02-24 00:09:23
Kaip ir anksčiau rašiau. Siūlau tik Google Analytics. Kadangi, kad ir
mažą, bet nuimi bet kokį apkrovimą nuo savo serverio, nereikia
atnaujinti ar bijot dėl saugumo jei nespėsi atnaujinti. Beto tai yra
netgi labai pilnavertis ir su daug galimybių įrankis.

Man netgi klausimas kyla, ką čia iš viso svartyti, ir na tik nereikia
tos paranojos apie privatumą... Ką jie ten tokio su ta info gali
padaryti (jei iš vis daro)? Gal kokią statistiką veda ir profiliuoja
vartotojo elgseną. Na tai, gal pasiūlys gal kada nors kokią targetintą
reklamą ar pan. Ot :)

Ir toks lyrinis nukrypimas, dažniausiai jei jau turim tinklapį, tai
norim, kad kuo daugiau jį pamatytų, o daugiausiai atranda būtent per
google, tai kažkaip protinga būtų ir statistiką matyt google perspektyvoje.