Tema: Re: q: nemokamas svetaines lankomumo skaitiklis ?
Autorius: Justas.p
Data: 2010-02-24 07:54:04
Juozas wrote:
> Kaip ir anksčiau rašiau. Siūlau tik Google Analytics. Kadangi, kad ir
> mažą, bet nuimi bet kokį apkrovimą nuo savo serverio,

Vat cia ir yra analitiko beda. Tu uzkrauni prievole savo lankytojui
jungtis prie G serverio. Kita problema - potencialiai prarandama
informacija apie lankytojus.

Kitaip tariant: galima deti analitiko koda i svetaines pradzia, bet tada
kiekvienas vartotojas tures pradziai save "uzregistruoti" G analitike, o
tik paskui prades krautis tavo svetaine. Sitas variantas blogas, kadangi
G analitika stabdo.

Antras variantas - deti analitiko koda i svetaines gala. Bet tada jei
svetaine yra sunkiasvore, o tavo vartotojas zino, ko nori, jis dar
nebaigus krauti svetaines paspaus jam rupima nuoroda ir jis nebus
iskaiciuotas.

Kuria blogybe rinktis - kiekvieno svetaines administratoriaus galvos
skausmas. Idealus variantas - komercine analitikos sistema, kuri yra
kostinama atskirame serveryje salia svetaines. Taip uzsitikrini, kad
vartotojas tokiu paciu greiciu pasieks ir svetaine ir skaitliuka. Beda
tame kad geros sistemos kainuoja.

nereikia