Tema: Re: q: nemokamas svetaines lankomumo skaitiklis ?
Autorius: Juozas
Data: 2010-02-24 12:25:09
Na taip, pripažįstu. Tas lėtumas pamenu jautėsi analyticsų serviso
pradžioje, tai pamenu kartais kai kurios svetainės labai užknisdavo. Bet
jau seniai nieko panašaus nebuvo, aišku, jei lankytojas su prastu
internetu, tuomet gali būt problema. Be to yra Rimanto variantas, tik
reiktų labiau pastudijuoti.

Kodą juk ir pats google siūlo statyt į galą. Kaip aprašei, aišku
įmanoma, kad kažkiek lankytojų bus neįskaičiuota, bet manau, tai mažas
procentas, kuris realaus skirtumo bendrai statistikai neturi.

Tarp kitko
http://www.youtube.com/watch?v=CgBw9tbAQhU