Tema: Re: ivertinkit ir patarkit
Autorius: Juozas
Data: 2010-03-01 02:05:22
Visų pirma, tu teigi faktą apie kurį niekas negirdėjo, tai tu ir
pagrįsk. O aš vadovaujuosi sveika logika. Tu man paaiškink kokią naudą
ta reklama turi lankytojui? Visi google paieškos algoritmai padaryti
taip, kad surastų kuo tinkamesnį tinklapį užklausėjui, taigi visų pirma
vertinamas turinys, o vėliau visi kiti dalykai, linkai į tavo tinklapį
(juk jei kažkas siūlo apsilankyt - vadinasi geras turinys). O tai ką tu
pastebi yra sutapimai.

http://themightierpen.wordpress.com/2009/04/06/adsense-can-affect-your-google-page-rank/

Yra ir daugiau visokių panašių straipsnių, bet tai aišku, čia ne google
atsakymas, o jei tu tiki savo faktais, tai aš tau ir neįrodysiu.