Tema: Re: ivertinkit ir patarkit
Autorius: Kombi
Data: 2010-03-01 00:50:53
paprastai tokiu salonu klientam yra visiskai dzin dizainai ir reklamos :)
jiem svarbiau tkontaktai ir keletas merginu foto :)
jei patinka, tai apsilankys dar :)

siek tiek paprasciau ziurekit i tas reklamas, juolab kad google reklamos
nera uzknisancios ir jos leidziamos tik po 3 AD'sus maksimum vienam
puslapyje.

P.S. klientu, kaip sake www uzsakovas, po puslapio paleidimo tikrai
padaugejo :)
P.S.2. visgi laukciau konstruktyvesniu patarimu, o ne varymo ant reklamu,
isivaizduokit kad ju pvz ner :)