Tema: Re: ivertinkit ir patarkit
Autorius: Juozas
Data: 2010-03-01 01:41:35
Na nežinau, kam ten labai patinka reklamos, jos gi trikdo dėmesį. Ir tu
man niekaip neįrodysi, kad tai naudinga verslui.

Tarkim, reklamų ten nėra. Nepatiko nepatogus masažų tipų ir kt vidinių
meniu sprendimas, norisi irgi horizontalaus išdėstymo. Sakiau, kad kainų
nepamačiau iškart (reklamos trukdė), sakai - išimsit, sakau neišimkit,
nes aš dar ką jums skambint turėsiu, kad kainas sužinot? Kaip suprantu
ir dėl adreso reik paskambint.

Toliau nuotraukos netvarkingai padėtos, perdaug prie apačios
prilipusios, iš viršaus per daug vietos.

Kodėl tinklapyje su tiek turinio aš turiu scrollinti?

Tarpai, išdėstymas... Na vienu žodžiu, tinklapis idealus, nėr ko prikišt.