Tema: Re: ivertinkit ir patarkit
Autorius: Juozas
Data: 2010-03-01 00:37:10
Aišku, kad į tokius tinklapius nededam. Kokiame rimtame paslaugas ar
prekes siūlančiame tinklapyje matei reklamą? Na gal nebent kokių nors
partnerių ar pan.

Ar taip sunku suprasti, kad jei tokios reakcijos čia sulaukei, tai ir
klientams tai gali nepatikt? Iš ko tu sieki uždirbti, ar iš teikiamų
paslaugų ar tinklapio apie jas?..

Na gerai, sakai, kad hostingą atpirks, gal ir atpirks, juk serveriai
turbūt lūžta nuo tokių puslapių lankomumo... Bet man atrodo, vienas ar
du papildomi klientai, kurių nesulauksi dėl tokio įvaizdžio lygiai taip
pat atpirktų.