Tema: Re: HD vaizdas issilaksto kvadraciukais
Autorius: Night
Data: 2012-12-11 20:21:06
Nu fak, pazaidziau biski. Bandytas vienas konkretus filmas, su kuruo
pastebeta problema
http://www.linkomanija.net/details?144496.Iron_Man_2_2010_1080p_BDRemux_H264_DTS_LT_RU_EN_~_OSOM
Isvados:
    -XBMC meto kvadraciukais kas puse minutes, garso takeli pasirinkti
leidzia
    -VLC softwariskai dekodinant stringa, hardvariskai rodo iskraipyta
kvadraciukais vaizda, garso takeli pasirinkti leidzia
    -MPC HC su Lav filtrais - rodo vaizda be problemu, _neleidzia pasirinkti
garso takelio_
    -ArcSoft TMT - rodo vaizda puikiai (graziau uz MPC), _neleidzia
pasirinkti garso takelio

Nu tai va, atsargini varianta XBMC kaip ir radau - MPC arba TMT - be kodel
nafig neleidzia garso takelio pasirinkti man jie????